6+1 استایل پاییزی دخترانه - فروشگاه اینترنتی تیپ تیک | عمده فروشی پوشاک
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

6+1 استایل پاییزی دخترانه

پاییز دقیقا همان فصلی است که از نظر تیپ و انتخاب لباس قدرت انتخاب بالایی داریم و میتوانیم لباس های زیادی را در استایل پاییزی خود قرار دهیم.پاییز فصلی است که نه گرمای تابستان را در خود دارد و نه سوز سرمای زمستان را،اما در کنار همه اینها ست کردن لباس به دقت و خلاقیت بالایی نیاز دارد.برای داشتن یک استایل پاییزی شیک و زیبا باید بدانید که چه رنگ‌هایی با هم ترکیب های زیبایی را ایجاد می‌کنند. بیشتر افراد در انتخاب لباسی که مناسب باشد و نحوه ست کردن شان دچار سردرگمی می شوند.

 

پاییز فصل پوشیدن رنگ های با نشاط و برجسته  مثل خاکستری، قهوه ای، مشکی ، شرابی ،آبی نفتی و غیره است. یکی از ترکیب رنگ هایی که میتوانید در این فصل استفاده کنید.یک استایل زیبا و مناسب فصل به شما این امکان را خواهد داد که باوقارتر و مرتب تر به نظر برسید.پاییز فصلی است با رنگ های گرم و متنوع که می تواند  پاسخگوی هرسلیقه و نیازی باشد و بسیاری از رنگ ها را می توان در این فصل مورد استفاده قرار داد. رنگ های گرم این فصل به صورت شما کمک خواهد کرد چهره ای صمیمی و مهربان تر داشته باشید. در اینجا با 7 استایل پاییزی دخترانه آشنا خواهید شد که قطعا چند مورد آن مطابق سلیقه شماست.

1)استایل رسمی

از بهترین مکمل های رنگی موجود در هنر ترکیب دو رنگ قرمز و مشکی می باشد که همیشه مورد توجه افراد قرار می گیرد. این ترکیب رنگی به شما کمک خواهد کرد که تیپ رسمی و دوستانه داشته ای باشید. اگر دوست دارید از این ترکیب رنگی در استایل پاییزی خود بهره ببرید توصیه ما به شما اینست که یک بلوز بافت قرمز انتخاب کنید و آن را به همراه یک شلوار مشکی بپوشید.

2)استایل اسپرت

از آنجایی که آب و هوای پاییز مدام در حال تغییر است بعضی وقت ها نیاز است که استایلی انتخاب کنید که برای ظهرهای گرم و همچنین عصرهای سرد مناسب باشد، مخصوصا اگر از آن دسته افرادی هستید  که صبح ازخانه خارج می شوید و شب بر می گردید. در این زمان شما می توانید یک تیشرت یا بلوز نخی بپوشید و برای ساعات سرد روز یک کت جین همراه داشته باشید. برای چنین مواقعی یک کفش نیم بوت جیر میتواند جوابگوی همه نیازهایتان باشد.

3)استایل هنری

شاید شما هم جزو آن دست افرادی هستید که همیشه به دنبال استایل های خاص و هنری می گردید و ترجیح می دهید بیشتر از رنگ های تیره استفاده کنید.  بلوز بافتنی خاص خود را با یک شلوار ساده ست کنید زیرا شلوغی بیش از حد طرح های لباس موجب آشفتگی ذهن اطرافیانتان خواهد شد. در عوض از زیورآلات عجیب و غریبتان برای خاص تر شدن کمک بگیرید. به خاطر داشته باشید عینک مناسب این استایل یک عینک با سبک و فریم قدیمی است.

4)استایل دخترانه

اگر دنبال یک استایل دخترانه و شاد هستید و یا تصمیم دارید به جمع دوستانتان بروید، ما به شما یک بلوز و شلوار راحت را پیشنهاد میکنیم. می توانید از رنگ های شاد و زیبایی مثل صورتی و یا آبی روشن استفاده کنید. برای چنین رنگ هایی ما یک شلوار جین را به شما توصیه میکنیم. همچنین می توانید از اکسسوری همرنگ لباستان بهره ببرید

جهت خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.




تاریخ : دوشنبه 97/7/2 | 6:54 عصر | نویسنده : tip-tik | نظر


  • paper | خرید رپرتاژ اگهی | فروش رپورتاژ
  • فال تاروت شش کارتی | پرشین تم