مهر 97 - فروشگاه اینترنتی تیپ تیک | عمده فروشی پوشاک
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محصولات تیپ تیک

ست بلوز شلوار پسرانه

بلوز شلوار پسرانه

این ست بلوز شلوار دارای ویژگی های زیر است:

  • ست بلوز شلوار پسرانه دارای آستین‌های بلند و پاچه های بلند
  • این ست شامل یک بلوز و شلوار است
  • بلوز این ست دارای استین های کش بافت است
  • بلوز این ست طرح گلدوزی دارد
  • شلوار این ست در پایین پاچه های کش بافت است
  • دارای فرم جذب و قد تا روی باسن و روی مچ
  • پارچه محصول طرحدار ، در دورنگ است
  • مناسب برای استایل روزمره
این ست در دو رنگ(قرمز-سورمه ای) و در دو سایز (40-45)در فروشگاه اینترنتی تیپ تیک موجود میباشد.شما میتوانید با کلیک بر روی تصویر محصول وارد سایت شده و به آسانی این محصول را خریداری کنید.

قیمت این ست 49000 هزار تومان میباشد شما میتوانید این محصول را از سایت فروشگاه خریداری نمایید.
خرید آسان را با تیپ تیک تجربه کنید.
برای مشاهده این محصول و محصولات مشابه اینجا کلیک کنید.




تاریخ : شنبه 97/7/14 | 5:42 عصر | نویسنده : tip-tik | نظر

خرید هوشمندانه ساعت مچی مردانه

برای استایلم چه ساعتی استفاده کنم؟این سوالی است که هر مردی حداقل یک بار ازخودش پرسیده است.انتخاب هوشمندانه ساعت مچی قوانین ساده و اصولی دارد که با دانستن آنها میتوان خرید مفید و مناسبی داشته باشید.

شما باید قبل از خرید ساعت به چند پرسش پاسخ دهید که چه انتظاری از ساعتتان دارید،در کجا میخواهید از آن استفاده کنید،از کجا میخواهید تهیه کنید و مهم تر از همه تا چه اندازه میخواهید برایش هزینه صرف کنید.اگر توانستید به این سوالات پاسخ دهید به یک فروشگاه ساعت فروشی معتبر بروید.

ساعت مچی یک وسیله‌ی شخصی است. هرکسی سلیقه‌ی خاص خود را در انتخاب طراحی و سبک ساعت مچی به کار میگیرد. به همین جهت، ما نمی‌خواهیم بگوییم که یک ساعت مچی خوب یا بد چه ساعتی است، بلکه می‌خواهیم بگوییم که بطورکلی نشانه‌های یک ساعت مچی با کیفیت و مقرون به صرفه چیست. و اینکه چگونه می‌توان به سادگی این نشانه‌ها را تشخیص داد.مرد ها انتخابات محدود تری در اکسسوری ها دارند پس میتوانند تمرکز خود را روی ساعت بگذارند و روی آن مانور دهند.

1- مواد سازنده‌ی ساعت مچی

یک ساعت مچی با کیفیت حداقل از استیل ضد زنگ ساخته شده‌ است. استیل ضد زنگ در مقایسه با استیل “معمولی”، تحت تأثیر رطوبت یا عرق کردن نخواهد گرفت. همچنین امکان بروز حساسیت‌های پوستی توسط ساعت‌های از جنس استیل ضد زنگ بسیار کمتر است.

یک ساعت مچی بدون آبکاری امکان دارد بر اثر استفاده‌ی همیشگی در طی یک سال تغییر رنگ بدهد. معمولا مواد مورد استفاده در پشت ساعت درج می‌شوند.

توجه: نوشته‌ی استیل ضد زنگ در پشت (ساعت) به این معنا است که فقط پشت ساعت از استیل ضد زنگ ساخته شده‌است.

وزن ساعت مچی هم می‌تواند نشانه‌ای از کیفیت باشد. وزن ساعت مچی به خوبی نشان می‌دهد که استیل مورد استفاده در آن چه اندازه سخت است و موتور آن چه نوعی است.

2- موتور ساعت مچی

یک ساعت مچی خوب و مناسب، موتور کوآرتز(ساعتی که با باتری کار می‌کند)  یا موتور مکانیکی تایید شده دارد. تقریباً همیشه می‌توانید یک ساعت مچی با موتور کوآرتز در بین ساعت‌های خوب زیر 400 هزارتومان بیابید. ویژگی اصلی کوآرتز این است که به قطعات متحرک کمتری نیازمند است. این باعث می‌شود که ساعت‌ها دقیق‌تر و مقرون به صرفه‌تر باشند.

3- مقاومت ساعت مچی در برابر آب
باید گفت که تقریباً هیچ چیز بیشتر از آب به ساعت مچی آسیب نمی‌زند. بنابراین ضد آب بودن یک ویژگی مهم در ساعت مچی ها میباشد. مانند جنس و موتور، مقاومت در برابر آب هم درجات مختلفی دارد.
مقاومت در برابر آب 10ATM این معنا را میدهد که ساعت مچی در مقابل عمق 100 متر یا فشار 10 بار مقاومت میکند. این حد از مقاومت، ساعت مچی را به یک ساعت مناسب برای شنا تبدیل می‌کند. 5ATM (دوش گرفتن) و 3ATM (شستن دست‌ها) نیز درجات مقاومت مختلف در برابر ساعت ها هستند. یک ساعت مچی باید حداقل 3ATM ضد آب باشد تا مقداری راحتی به همراه داشته‌باشد. مقاومت در برابر آب هم معمولا در پشت ساعت بیان می‌شود.

نکته ای برای بند ساعت

ویژگی‌های گفته شده روی بدنه‌ی ساعت تمرکز داشتند. بعد از مقاومت کردن ساعت مچی در برابر آب، می‌توانیم جهشی به یک بند خوب داشته باشیم.پیشنهاد میکنیم که تماس آب با بند چرمی (که ضد آب نیست) را به کمترین حد برسانید.
4- جنس شیشه‌ی ساعت

ساعت مچی های با کیفیت همیشه شیشه‌ای از جنس یاقوت (ضدخش) دارد. که البته این به هدف طراحی ساعت شما وابسته است. شیشه‌های یاقوتی بعد از استفاده‌ی پی در پی ،بدون خراش  و شفاف  باقی خواهد ماند. برای خرید یک ساعت مچی با کیفیت متوسط، شیشه‎ی کریستالی یا معدنی مناسب خواهدبود. اگر در ساخت ساعت از شیشه‌ی یاقوتی بهره ببرند، روی صفحه یا پشت آن حک می‌شود.

5- یک ساعت مچی مناسب پرداخت کاری زیبایی هم دارد

در پایان می‌توانیم بگوییم که در کنار ویژگی‌هایی که در مطرح شد، یک ساعت مچی با کیفیت خوب پرداخت‌کاری زیبایی هم دارد. این همان تفاوتِ بین یک ساعت ارزان و یک ساعت مناسب میباشد. یک ساعت مچی خوب باید حس راحتی داشته باشد و به زیبایی پرداخت‌کاری شده باشد.

6- نام و میراث یک برند ساعت مچی

اگر قرار است یک ساعت با برند مطرح خریداری کنید توصیه میکنیم سری به سایت برند مربوطه بزنید. با دیدن مدل ها می توانید شماره سریال مدل هایی که خوشتان آمده را یادداشت کنید و به یکی از نمایندگی یا ساعت فروشی های معتبر بروید. نکته بعدی که باید مورد توجه قرارداد این است که بیشتر برندهای معتبر نام خود را دست کم دو بار روی ساعت حک می کنند . این کار را غالبا داخل صفحه و روی قفل با ظرافت تمام انجام می دهند.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.





تاریخ : شنبه 97/7/14 | 5:36 عصر | نویسنده : tip-tik | نظر

محصولات تیپ تیک

تیشرت مردانه

تیشرت مردانه
این تیشرت دارای ویژگی های زیر است:
  • تی‌شرت مردانه دارای یقه فرنچ و آستین‌های کوتاه
  • دارای فرم آزاد و قد تا روی باسن
  • پارچه محصول ساده ، در دو یا سه رنگ  است
  • مناسب برای استایل روزمره
این تیشرت در شش رنگ(مشکی-سفید ، مشکی-سبز ،سفید ،آبی تیره ،سبز ،آبی روشن) و در دو سایز(L-XL) در فروشگاه اینترنتی تیپ تیک موجود میباشد.شما میتوانید با کلیک بر روی تصویر محصول وارد سایت شده و به آسانی این محصول را خریداری کنید.
قیمت اصلی این تیشرت 40000 هزار تومان میباشد اما شما میتوانید این محصول را با تخفیف 38 درصدی یعنی با قیمت 25000 هزار تومان از سایت فروشگاه خریداری نمایید.
خرید آسان را با تیپ تیک تجربه کنید.
برای خرید و مشاهده این محصول و سایر محصولات مشابه اینجا کلیک کنید.



تاریخ : پنج شنبه 97/7/12 | 10:39 صبح | نویسنده : tip-tik | نظر

آشنایی با نگین میر صالحی،بلاگر مطرح ایرانی در اروپا

شما هم اگر اهل دنیای مد باشید احتمالا اسم نگین میر صالحی زیاد به گوشتان خورده است بلاگری ایرانی که در اروپا فعالیت میکند.نگاهی به بیوگرافی نگین می اندازیم تا او را بهتر بشناسیم و از فعالیت او در عرصه مد با خبر شویم با ما همراه باشید.

نگین میر صالحی در دوم نوامبر سال 1988 در آمستردام کشور هلند دیده به جهان گشود.پدر و مادر نگین قبل از تولد نگین به آمستردام مهاجرت کردند.نگین یک خواهر بزرگتر از خود، به اسم نگار دارد. میرصالحی بعد از کسب مدرک لیسانس در رشته مدیریت بازرگانی بین الملل، و فوق لیسانس در رشته بازاریابی، به وبلاگ نویسی و نشر مطالب مختلف مرتبط با استایل شخصی اش، در شبکه های اجتماعی را آغاز کرد.وی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته بازاریابی میباشد.او جزو 30 نفر افراد موفق زیر سی سال در اروپا قرار دارد .در مورد آغاز فعالیتش می توان گفت که او در سال 2012 بلاگ خود را اغاز کرد و در همان سال دنبال کنندگان او به دو میلیون نفر رسید. او یکی از بهترین فشن بلاگر ها محسوب میشود و در سال 2013 بهترین بلاگر اروپا معرفی شد.

او با برند های مشهوری پون D&G گوچی، ورساچه،کارتیه، دیور و بولگاری همکاری داشته است و می توان گفت در حوزه فعالیت خود، بسیار موفق بوده است.همچنین عکس او در جلد مجلات مشهوری مثل including W Magazine, Marie Claire, Grazia, Harper’s Bazaar,  و Cosmopolitan به چاپ رسیده است.

نگین میرصالحی در سال 2015 با همکاری ، موریتس استیبه، برند محصولات مراقبت از موی ” گیسو ” را  افتتاح  کرد که محصولات این برند در سال 2017 چیزی بالغ بر 3 میلیون دلار فروش داشت. این برند شامل  دو محصول اسپری محافظ حرارتی و روغن موی عسل گیشو میباشد.

نگین در مورد راه اندازی برندش هم اینگونه بیان کرده است که: مادرم آرایشگر بوده و برند های معروف آرایشی را به خوبی میشناسد،پدرم هم پرورش دهنده زنبور عسل است.مادرم از محصولات مراقبت از مو در هلند راضی نبوده است و خود دست به ساخت روغن های مناسب مو از کندو های پدرم زد.

وضعیت کنونی برند گیسو

هم اکنون، نگین میرصالحی و موریتس استیبه، به همراه یک تیم حرفه ای در آمستردام، برند گیسو را اداره می کنند. انجام بیشتر  امور شرکت به عهده موریتس است و نگین هم، کمی از وقت خود را در شرکت می گذراند. این زوج در حال گسترش شرکت و برند خود هستند؛ اما معتقدند که برای این کار، نیازی به سرمایه گذاری اشخاص و شرکت ها ندارند و قصد دارند مراحل گسترش شرکت خود را قدم به قدم انجام دهند.

صفحه اینستاگرام نگین میرصالحی

نگین میرصالحی در پایان مراحل فارغ التحصیلی از دانشگاه، با اینستاگرام آشنا شد و در رابطه با وبلاگ نویسی اطلاعاتی بدست آورد. به گفته خود میرصالحی، تا قبل از آن حتی نمی دانسته که وبلاگ نویس ها چکار انجام میدهند و چگونه پول در می آورند. نگین به پیشنهاد یکی از دوستان خود صفحه اینستاگرامش را درست کرده است. او در این باره، اینطور می گوید: صفحه اینستاگرامم را به پیشنهاد یکی از دوستانم ایجاد کردم. آن زمان به دوستم گفتم اینستاگرام به چه درد من می خورد؟ من که فیسبوک دارم. دوستم گفت:می توانی تصاویر لباس هایت را با دیگران به اشتراک بگذاری. من هم صفحه ای ایجاد کردم و وقتی پی بردم  بلاگرها چکار می کنند گفتم پس اینگونه می توانم علاقه ام به مد و زیبایی را با علاقه ام به ایجاد یک کسب و کار ترکیب کنم. اینطور بود که طرفدارانم بیشتر و بیشتر شدند.

نگین همیشه عاشق مد بوده و به گفته خود او اولین کیف مارکداری که خریده کیفی از برند لویی ویتان بوده است.اپلیکشن مورد علاقه اس هم اسنپ چت است و در همانجا هم طرفداران زیاد و پر و پا قرصی دارد.رنگ رژلب مورد علاقه او صورتی است.طراح مورد علاقه اش هم والنتینو میباشد. نگین در مصاحبه ای اشاره کرده اگر میتوانست تنها از پنج برند استفاده کند برند های vince ، chanel ، zara، diorو celine را انتخاب میکرد.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.




تاریخ : پنج شنبه 97/7/12 | 10:27 صبح | نویسنده : tip-tik | نظر

محصولات تیپ تیک

ژاکت Calvin

ژاکت کالوین
این ژاکت دارای ویژگی های زیر می باشد:
  • ژاکت دارای یقه گرد و فرم نرمال
  • قد این ژاکت تا روی باسن
  • این ژاکت مناسب استایل روزمره است
  • پارچه محصول بافتی با کاموا ، در پنج رنگ است
  • سر آستین ها، یقه و قسمت پایین لباس حالت کشبافت دارد
  • ژاکت فرم معمولی دارد
این ژاکت در پنج رنگ(ابی-قرمز-خاکستری-سبز زیتونی-جگری)  در فروشگاه اینترنتی تیپ تیک موجود میباشد.شما میتوانید با کلیک بر روی تصویر محصول وارد سایت شده و به آسانی این محصول را خریداری کنید.

قیمت اصلی این ژاکت 135000 هزار تومان میباشد اما شما میتوانید این محصول را با تخفیف 27 درصدی یعنی با قیمت 99000 هزار تومان از سایت فروشگاه خریداری نمایید.
خرید آسان را با تیپ تیک تجربه کنید.



تاریخ : چهارشنبه 97/7/11 | 7:12 عصر | نویسنده : tip-tik | نظر

نگاهی به تاریخچه و سرگذشت مد در ایران

همه ما بار ها و بارها کلمه مد به گوشمان خورده است و همواره تلاش کردیم که مطابق مد پیش برویم اما بهتر است از جنبه دیگر هم نگاهی به مد بیاندازیم و سرگذشت مد از آغاز آن را ببینیم و از  تاریخجه مد در کشورمان هم اگاه شویم.

از لحاظ ز?با??‌شناس?, تار?خ شروع مد به زمان خلقت اول?ن انسان رو? زم?ن باز میگردد, زیرا انسان اصالتا کشف کننده ز?با?? است و هر  انچه را که از د?د خود زشت بب?ند, کنار م?‌گذارد.
اگرچه اط?عات درست ، دق?ق و کافی از شیوه زندگ? خوراک و پوشاک انسان‌ها? اول?ه دردسترس  نمیباشد ول? به جرأت م?‌توان گفت, انسان‌ها? اول?ه ن?ز به نوع? تحت تاث?ر مد رفتار م?‌کردند.

جامپ?رو روسل? در مقاله‌ا? به اسم تاریخ چه لباس, تار?خ اغاز مد را به مصر باستان نسبت م?‌دهد و اینگونه م?‌نو?سد: «مصر?ان, مد را به عنوان ?ک نوع مدل مو ?ا پوشش که عده زیادیاز آن طرفداری م?‌کنند (همان معن? که امروزه در تعر?ف مد به کار م?‌رود) نم?‌ پنداشتند بلکه مد را وسیله ای برا? نشان دادن طبقات مختلف اجتماع? قلمداد م?‌کردند. فق?ر و غن?, تاجر و رع?ت از نوع پوشش? که بر تن داشتند, شناخته م?‌شدند.»

روم?ان باستان هم مثل فراعنه مصر به لباس به عنوان ابزاری برا? تما?ز افراد در جامعه م?‌نگر?ستند. اما مد در ا?ران چگونه بوده است؟
به گفته شاد? داوود?, محقق و طراح, تاریخ چه مد در ا?ران به دوره قاجار باز میگردد که شاهان پس از مسافرت های زیاد به خارج از کشور بو?ژه فرانسه, مدها? اروپا را همراه خود به ا?ران م?‌آوردند.ک?ه فرنگ? نمونه آشکاری از مدها? واردات? آن برهه ی  زمانی است.
با سلطنت رضاخان, تجدد و مدگرا?? به زندگ? مردم عاد? هم وارد شد و با ا?جاد مغازه‌ها? خ?ابان جمهور? و شکل‌گ?ر? طبقه متوسط ا?ران? بحث مد داغ‌تر شد. ه?پ?‌گر? اول?ن مد? بود که جوانان ا?ران? از غرب اقتباس کردند.

البته باید گفته شود مد در کشورها? غرب? ن?ز چنان قدمت? ندارد. از اولین گروه‌ها?? که شکل ظاهر? و ا?ده‌ها? آنها مورد تقل?د قرار گرفت م?‌توان ب?تل‌ها, ه?پ?‌ها و پانک‌ها را در انگلستان نام برد که هر کدام ع?وه بر ظاهر متفاوت از جامعه , دارا? ا?ده‌ها و افکار? مخالف جامعه بودند و قصد داشتند  قوان?ن محدودکننده از سر راهشان بردارند و چون ا?ن نوع فکر باعث هرج و مرج در جامعه م?‌شد, مردم? که اول از آنها طرفدار? م?‌کردند بعد از مدت? از آنها کناره گیری کردند.

نگاهی به آغاز مد گرایی در ایران !

ایرانیان همواره در گذر تاریخ  از سبک پوششخاصی  برخوردار بودند که  در سنت های تمدنی آنها ریشه دارد. تمدنی که با ورود اسلام غنای بیشتری یافت و در طی قرنها بازتابی از هویت فرهنگی ایرانیان مسلمان بوده است در روند تدریجی گسترش فرهنگ غرب و همچنین گسترش روند جهانی شدن، پوشش که از مهمترین مولفه های هویتی و فرهنگی خاص هر قوم و ملت میباشد در ایران با روبه رو شدن با پوشش غربی، به نحو آشکاری به پوشش رایج در غرب متمایل شد و مد به عنوان یک پدیده نوظهور به فرهنگ ایرانیان قدم گذاشت.

مد که به شیوه یا سبک خاصی از سلوک و رفتار، زندگی و انجام کاری تعریف شده است، هم می تواند به جریانی بالنده تبدیل شود و هم این توانایی را دارد که به  یک جامعه و فرهنگ حاکم بر آن بدل شود و به پایه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آن زیان های جدی برساند .

در تاریخ اولین نشانه های ورود مد به ایران در دوره قاجار ثبت شده است.

مسافرت های ناصرالدین شاه قاجار  و برخی درباریان به اروپا، فرستادن دانشجو و سفیر به آنجا ، تاسیس مدارس دارالفنون و درپی آن ورود معلمین اروپایی به ایران، سکونت گروههای سیاسی، نظامی و تجاری غربی همراه با خانواده هایشان در تهران و سایر شهر های بزرگ و ارتباط داشتن بعضی از درباریان و اعیان و اشراف ایرانی با این افراد و. . . همه ی اینها باعث به وجود آمدن زمینه ای مناسب برای ارتباطات اجتماعی-فرهنگی میان ایرانیان و اروپائیان شد. و حاصل این گونه تعاملات تاثیری بود که فرهنگ غربی بر شیوه زندگی، آداب و رفتار و اندیشه های ایرانیان گذاشت و به دنبال آن تغییراتی که در شیوه پوشش مردم به وجود آمد.

تا قبل از آن مردم از هر گروه و طبقه ای که بودند لباسهایشان را از پارچه های تولید داخل تهیه می کردند، اما به تدریج گرایش به استفاده از پارچه های اروپایی به شدت افزایش پیدا کرد و این روند به الطبع باعث ضعیف شدن صنعت پارچه بافی در کشور شد. در کتاب “ایران و قضیه ایران” اثر کُرزن که مدتی درسالهای پایانی دوران ناصری در ایران به سر می برده به گسترش  پارچه های اروپایی از ابریشم، ساتن و ماهوت برای ثروتمندان گرفته تا پارچه های نخی و پنبه ای برای همه طبقات اشاره می شود.

ناصر الدین شاه خود یکی از تشویق کنندگان استفاده از لباس های اروپایی بود. او به دنبال سفرش به روسیه محو لباس بالرین های تماشاخانه های پطرزبورگ و مسکو شده بود این لباس شامل شلواری چسبان و نازک با دامنی کوتاه و چتری بود، ناصرالدین شاه پس از بازگشت به ایران زنان خود را به دوختن و به تن کردن چنین لباس هایی مجبور کرد.

بعد از مشروطیت و تغییر و تحولات سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی، افزایش واردات پارچه های اروپایی و آمدن خیاطان خارجی به ایران می توان شاهد گسترش روز افزون مد های اروپایی به ویژه فرانسوی در این دوران بود به طوری که به تدریج الگوی پوشش قدیمی مردم به خصوص زنان تغییر کرد.

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.




تاریخ : چهارشنبه 97/7/11 | 7:4 عصر | نویسنده : tip-tik | نظر

محصولات تیپ تیک

ست بلوز شلوار دخترانه

ست بلوز شلوار دخترانه

این ست دارای ویژگی های زیر است:

 

  • بلوز شلوار دخترانه دارای یقه گرد و آستین‌ بلند و پاچه های بلند
  • دارای فرم جذب  و قد تا روی باسن و روی مچ
  • پارچه محصول ساده  گلدوزی و نگین دار، در شش رنگ است
  • مناسب برای استایل روزمره
  • تیشرت تهیه شده از الیاف 100%پنبه
این ست در شش رنگ(نباتی-آبی-قرمز-شفقی-کرم-صورتی کمرنگ) و در دو سایز(30-35) در فروشگاه اینترنتی تیپ تیک موجود میباشد.شما میتوانید با کلیک بر روی تصویر محصول وارد سایت شده و به آسانی این محصول را خریداری کنید.
قیمت اصلی این ست 45000 هزار تومان میباشد اما شما میتوانید این محصول را با تخفیف 31 درصدی یعنی با قیمت 31000 هزار تومان از سایت فروشگاه خریداری نمایید.
خرید آسان را با تیپ تیک تجربه کنید.

 




تاریخ : سه شنبه 97/7/10 | 6:35 عصر | نویسنده : tip-tik | نظر


  • paper | خرید رپرتاژ اگهی | فروش رپورتاژ
  • فال تاروت شش کارتی | پرشین تم